Повернення та обмін
Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути або обміняти придбаний Товар належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів (не рахуючи день купівлі) з моменту його отримання на складі компанії чи у відділенні «Нової пошти».
Який товар можна повернути
Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:
збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
відсутність слідів використання і забруднень;збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;
збереження заводського маркування;
цілісності, не пошкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;
Не підлягає обміну та поверненню якісний товар зазначений в Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Порядок повернення
Для повернення товарів необхідно:
Сповістити продавця про намір повернути товар. Для цього звернутися за телефоном +38 (063) 133 86 72 або на електронну адресу info@sel.com.ua;
Детально описати проблему та недоліки товару;
Надати документ, що підтверджує факт придбання товару ⃰ (товарний або електронний фіскальний чек, видаткова накладна).
Не надсилайте товар перш ніж узгодили повернення.
Способи повернення товару
Повернення товару здійснюється службою доставки Нова Пошта за допомогою послуги “Легке повернення” у мобільному додатку перевізника.
Повернення коштів за товар
Для повернення коштів, замовник має надіслати на електронну пошту info@sel.com.ua усі необхідні реквізити згідно списку:
Установа банку;
МФО банку;
ПІБ отримувача платежу;
IBAN;
Рахунок отримувача;
Валюта карти;
Індивідуальний податковий номер отримувача.
Термін виплати коштів за повернутий товар:
Кошти повертаються протягом 1-3 робочих дні з моменту отримання товару продавцем.
Строк повернення коштів може бути продовжений на час врегулювання наступних питань:
покупець не надав всі комплектуючі або супровідні документи;
підстави повернення товару потребують підтвердження (зокрема, наявність або причина недоліків товару, перевірка причин їх виникнення, віднесення товару до переліку тих, що не підлягають поверненню);
товар було втрачено/пошкоджено службою доставки;
покупець не надав реквізити для зарахування повернення коштів.